Fælles Praksis er stiftet og ejes af pædagog og psykoterapeut Anne-Louise Prochownik. Anne-Louise har mere end 15 års erfaring fra anbringelsesområdet og har fra forskellige positioner arbejdet med at skabe og udvikle virkningsfulde socialfaglige indsatser.

TEAM

  • Anne-Louise Prochownik

    Anne-Louise har i kommunalt regi arbejdet for at skabe sammenhæng mellem organisationers overordnede strategier og værdisæt og den levede praksis.

    Som leder har Anne-Louise brugt kompetenceudviklingsforløb som en måde at arbejde med at samle og udvikle den faglige identitet, således at hele organisationen oplever ejerskab, særligt i forandringsprocesser. Hun er optaget af alle aspekter af kompetenceudvikling, men brænder særligt for at se den faglige stolthed og trivsel der følger, når der er match mellem kompetencer og behov.

    Anne-Louise er en levende og nærværende formidler og trækker på mange års undervisningserfaring.

    Anne-Louise arbejder som konsulent med både ledere og medarbejdere i kompetenceudviklingsforløb, der sigter mod at udvikle den samlede organisation, således at viden og erfaring bæres af hele tilbuddet og der skabes et fælles fagligt afsæt for at tilrettelægge indsatserne.

  • Pernille Skaarup

    Fælles Praksis trækker på samarbejde med erfarne og dygtige konsulenter. Til opgaver omkring sundhedsfagligt tilsyn og kompetenceudviklingsforløb med fokus på samarbejdet mellem sektorerne, vil I kunne møde Pernille Skaarup.

    Pernille er en erfaren sygepleje konsulent med fokus på at skabe virkningsfulde indsatser for borgeren i spændingsfeltet mellem den sundhedsfaglige og den socialfaglige praksis.

    Med flere års erfaring som udviklingssygeplejerske i regional psykiatri og misbrug og senest som centersygeplejerske på det specialiserede døgnområde, har hun indgående viden og erfaring med undervisning og udvikling af sundhed og psykiatri, i en socialpædagogisk praksis.

    Pernille har erfaring som ansvarlig for det sundhedsfaglige tilsyn på anbringelsesområdet, og har ved effektiv kompetenceudvikling og undervisning sikret læring og kvalitet på det samlede tilbud, så sundhed er blevet en integreret del af den socialpædagogiske praksis blandt andet indenfor områderne sundhedsfaglig dokumentation, lægemiddelhåndtering og hygiejne.